2009-12-06

ny blogg, nytt syfte.

I stället för att damma av en gammal blogg som jag aldrig uppdaterar så startar jag nu denna. Varför starta en ny? Jo för den här skall ha ett annat syfte. Eller rättare sagt, den skall ha ett syfte och någon typ av struktur. Vilket jag hade svårt att få till det innan.
Jag skall göra det enkelt för mig och inte lägga någon direkt tyngd på långa meningsfulla inlägg eller tycka till om saker och ting.
Jag skall alltså bara lägga upp en bild, video, låt eller liknande som jag tycker kan representera dagen i fråga.

Så nu slipper jag reta upp dom få vänner jag har kvar på facebook som ännu inte har tryckt "hide" på mig. Nu hamnar alla bilder, youtube-videos och liknande här istället.

Så idag då: Storm, hagelskurar, mobilkamera och mp3-spelare blir något i stil med det här:




Inga kommentarer: