2010-06-08

Rekommenderas för dig

Tänkte tillföra en ny grej till bloggen. Jag har märkt att jag inte har uppdaterat så mycket det senaste så jag tänkte att jag måste tillföra något nytt och spännande. Idén är mycket enkel och kan till och med bli lite rolig ibland. Även givande skulle jag vilja påstå.
Ni vet ju att youtube vill rekommendera videos, i alla fall om du har ett konto. Rekommendationerna baseras på vad du har tittat på tidigare och vad som har sparats till favoriter.

Det är ju klart att de som man har sparat till ens favoriter har man också tittat på men ni förstår vad jag menar.

Hur som helst så gillar jag den funktionen då det dyker upp en himla massa som jag aldrig skulle ha sett annars. Mycket utav det är inga konstigheter men ibland är det skrämmande långt ifrån mitt intresse.

Så jag har då tänkt att bjuda på en video då och då som youtube i sin tur tror att jag gillar.
Jag kommer inte alltid välja ut den jag gillar mest utan det kan lika gärna bli senaste videon från Lady Gaga eller en beatboxande papegoja.
Först ut så blir det ett klipp på en liten pitbull, varför då tro? Jo, det tittas en del på olika videoklipp med hundar här. Det blir lätt så.


Inga kommentarer: