2009-12-08

john may lives


Exile's Radio spelades väldigt mycket i mina lurar i somras, speciellt runt klockan 05:35 när jag satte mig på bussen till jobbet. Utmärkt soundtrack för tidiga och regniga mornar. Idag lyssnade jag igenom hela skivan igen för första gången sedan i somras och insåg att det är alltid ett utmärkt soundtrack. Kanske att det till och med lutar åt en första plats på årets fullängdare-lista. Jag har många förstaplaceringar nu ;)

Enligt mig så är det mest intressanta spåret tydligen inte så intressant för folk som lagt upp hemmagjorda videos på nätet beståendes av en låt från albumet och en bild på omslaget. Kan inte hitta låten på youtube i alla fall. Här är dock en snygg video och en helt ok låt från just albumet Radio:


2 kommentarer:

michael sa...

Våra årsbästa listor är nog rätt lika :)

eatmyears sa...

inte helt oväntat kanske ;)